-NEA-: Trenutna postava

petak, ožujka 21, 2008

Trenutna postava

Napravili smo sitne promjene u postavi pa trenutna postava izgleda ovako:

Igy - gitara

Sanja - bubnjevi

Vali - klavijatura

Jana - vokal

Jos uvijek trazimo bass gitarista i sad smo vec malo stisnuti vremenski jer za mjesec dana sviramo pred nasim potencijalnim menagerom, a mi jos nemamo bass gitaru pa cemo za sada jos morati to krpati sa klavijaturama... Ako itko poznaje nekoga basista koji je voljan svirati s nama (jedini je uvijet da svira samo sa nama) neka me kontaktira na mail ; igorminic@yahoo.com (subject: bass) ili jednostavno ostavi koment na blogu.

Hvala!

5 Comments:

Anonymous Anonimno said...

zakaj ne napišeš sadašnju podstavu... ha ha ha

26 ožujka, 2008 19:00  
Anonymous Anonimno said...

zakaj koji kurac niko niš ne piše i zakaj više ne sviramo i zakaj me niko ne voli i zakaj se više ne sjećam kak izgledate :((

Sanjčez

11 svibnja, 2008 22:10  
Anonymous Anonimno said...

I want not agree on it. I regard as nice post. Specially the designation attracted me to study the intact story.

16 siječnja, 2010 00:30  
Anonymous Anonimno said...

Amiable dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

19 siječnja, 2010 22:29  
Anonymous Anonimno said...

Well I assent to but I contemplate the post should acquire more info then it has.

21 siječnja, 2010 05:41  

Objavi komentar

<< Home

free web counter
free web counter